امروز:شنبه, ۲۲ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2024-02-07

افتتاح پروژه های دفع آبهای سطحی/آموزشگاه ۶کلاسه/آب و ‌فاضلاب/۵ باب مسکن محرومان به مناسبت دهه ی مبارک فجر در کازرون

به مناسبت دهه مبارک فجر، مراسم بهره‌برداری فاز یک کانال دفع آبهای‌های سطحی روستای مشتان، بهره‌برداری از ۴ پروژه آب و فاضلاب با اعتبار۵۲۳ میلیارد ریال و افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه در روستای قلعه سید و ۵باب مسکن محرومان در بخش جره و بالاده برگزار شد.

به مناسبت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فاز یک کانال دفع آبهای‌های سطحی روستای مشتان به طول ۱۴۰۰ متر، با ۷۰۰متر دیوار چینی و ۷۰۰خاکبرداری، به مبلغ بیست‌وپنج میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه از بیست و پنجم مهرماه شروع و دهم بهمن‌ ماه به پایان رسید.

آموزشگاهی ۶ کلاسه در روستای قلعه سید، در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع شامل ۳۵۶ متر مربع ساختمان آموزشی، ۲۰۰ متر دیوار‌کشی، ۱۳۵۰ متر مربع محوطه سازی می‌باشد.

ساخت این آموزشگاه از سال ۱۳۹۷ شروع و در سال ۱۴۰۲ باهزینه ۴۲ میلیارد ریال به پایان رسید.

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۴ پروژه آب و فاضلاب با اعتبار۵۲۳ میلیارد ریال اعم از حفر یک حلقه چاه آبرسانی، خط انتقال آبرسانی بیش از ۶۶۰۰ متر، اصلاح و توسعه ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی و بهره برداری قطعات ۱۸ و ۱۹ شبکه فاضلاب کازرون به بهره‌برداری رسید تا ۱۵ هزار نفر در کازرون و بخش جره و بالاده را از نعمت آب شرب بهره مند سازد.

فرماندار شهرستان کازرون گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵ باب مسکن مددجویی دربخش جره وبالاده با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمد علی بخرد در مراسم افتتاح ۵ باب مسکن مددجویی که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان و خیران بخش جره و بالاده برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۲۶ واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مسکن وکمیته امداد امام خمینی در حال ساخت است که تاکنون بیش از ۱۵۰میلیارد ریال در جهت ساخت این منازل مددجویی هزینه پرداخت شده است .

وی افزود: ایجاد ۱۵۰فرصت شغلی با پرداخت اعتباری بالغ بر۱۷۰ میلیارد ریال واهدا ۶۰سری کمک هزینه جهیزیه با اعتباری بالع بر ۳۰میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی در بخش جره وبالاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *