امروز:جمعه, ۲۱ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2024-03-02

حق بزرگ مردم بر گردن نماینده منتخب

جناب دکترحاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی این مردم امیدوارند، چنانکه مادر شهید گفت، «کازرون را مثل دسته گل» کنید و چنانکه خود در زمان تبلیغات گفته‌اید، با یک تماس، وزیر و رئیس جمهور را به کازرون آورده تا گره از مشکلاتشان بگشایید.

مادر شهید براتی: «ازت میخوام که کازرون بکن مثل دسته گل»
«انتظار داریم، دل تمام ملت کازرون را شاد کند، دشمن‌شادمان نکند و خفت مردم بارمان نکند.»

جناب نماینده منتخب، شما امید هواداران پیش از انتخابتان نیستید، بلکه امید یک جامعه خسته از عقب‌ماندگی و گرفتار در مشکلات هستید که تاکنون هرکسی آماده، قدمی حتی کوچک برایش برداشته است، اما هنوز با جایگاه اصلی خود فاصله دارد.

این مردم امیدوارند، چنانکه مادر شهید گفت، «کازرون را مثل دسته گل» کنید و چنانکه خود در زمان تبلیغات گفته‌اید، با «رفاقتی که با رئیس‌جمهور و وزرا» دارید، آنان را در «هر زمان اراده کنید» در کازرون و کوه‌چنار حاضر کنید و «تمام مشکلات و خواسته‌ها و مطالبات» مردم حوزه انتخابیه را پیگیری کنید.

امیداست که طی دوران نمایندگی خویش به گونه‌ای وحدت‌آفرین و مفید واقع شوید که شعار «مچکریم» را بشنوید نه اینکه «خفت، بار منطقه برود» و شعار #کازرون_حقشه شنیده شود.

محکم و پرتلاش، توأم با عبرت‌گیری از اشتباهات چند نماینده اخیر و ادامه دهنده اقدامات صحیح آنان باشید، تا روزبه‌روز کشور و دو شهرستان‌مان بدرخشند و جزو اولین تحسین‌کنندگان اقدامات‌تان باشیم.

یک پاسخ به “حق بزرگ مردم بر گردن نماینده منتخب”

  1. ناشناس گفت:

    سلام جاده جدید که به عنوان کمربندی کازرون هم کارایی دارد و تونل محرم اولین رسیدگی باشد اقتصاد شهر کازرون با این جاده و تونل شکوفا خواهد شد به امید خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *