امروز:دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2023-03-08

برگزاری مراسم روز درختکاری/ احیای درختان تپه مشرف به سید محمد نوربخش به عنوان بام سبز کازرون

تعدادی نهال توسط مسئولان، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست کاشته شد و تعدادی نیز به بین شهروندان توزیع گردید.

مراسم روز درختکاری با حضور امام جمعه، معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره منابع طبیعی،رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و گروههای دوستدار طبیعت برگزار گردید.

نوذری شهردار کازرون ضمن تشکر از فعالان و دوست داران محیط زیست در این محله به خاطر همکاری با شهرداری گفت: دریک سال گذشته واحد فضای سبز شهرداری در راستای احیای این تپه اقدامات خوبی از جمله احیای چاه آبی، لوله کشی و آبیاری فضای سبز این قسمت انجام داده است.

وی یادآور شد:شهرداری کازرون با جداسازی آب شرب از آب فضای سبز به طول ١٠ کیلومتر گام مهمی در راستای توسعه فضای سبز برداشته است و از شهروندان انتظار داریم که در حفظ و نگهداری فضای سبز به ما کمک رسانند.

حاج آقا صباحی امام جمعه کازرون نیز گفت: همانطور که پارکینگ جز الزامات پایان کار ساختمان است شهرداری می تواند مالکین را به کاشت درخت در محوطه آپارتمان یا حاشیه خیابانها ملزم کند.

در ادامه این مراسم تعدادی نهال توسط مسئولان دانش آموزان و دوستداران محیط زیست کاشته شد و همچنین تعدادی نهال به رایگان توسط شهرداری بین شهروندان توزیع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *