امروز:شنبه, ۲۹ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2024-01-22

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شهرداری کازرون بامحوریت شهرسازی، آموزش وحمل و نقل امضا شد

در نشسست شهردار و رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون پیرامون چگونگی تقویت همکاری‌های طرفین در حوزه‌هایی همچون مطالعات شهرسازی، سرویس‌های حمل و نقل دانشگاه، آسفالت معابر پردیس بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر کازرون و رئیس دانشگاه سلمان فارسی، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی و شهرداری کازرون امضاء شد.

در این نشست، پیرامون چگونگی تقویت همکاری‌های طرفین در حوزه‌هایی همچون مطالعات شهرسازی، سرویس‌های حمل و نقل دانشگاه، آسفالت معابر پردیس و… بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

با امضاء این تفاهم‌نامه، طرفین متعهد شدند در راستای اصول مدیریتی مبنی بر استفاده بهینه از امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلفی که در اختیار دارند در جهت هم‌افزایی در محورهایی همچون آموزش، پژوهش، فناوری، عمرانی، خدماتی و فرهنگی همکاری داشته باشند.

اجرای پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز شهرداری در حوزه‌های گوناگون، هدایت پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان دانشگاه در راستای نیازهای تحقیقاتی شهرداری، بهره‌مندی طرفین از امکانات و توانمندی‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی یکدیگر و… از جمله برخی مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *