امروز:جمعه, ۲۱ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2024-04-22

فداکاری بانوی کازرونی در سیلاب اخیر، دیده نشد!

فداکاری و مرگ شهادت گونه مرحومه ماهیجان مرادی در نجات یک پیرمرد از سیلاب روز چهارشنبه هفته گذشته، که جان خودرا به خطر انداخت تا جان پیرمرد را نجات دهد ولی در سیلاب گرفتار شد، جای رسانه ای شدن داشت.

هادی صحرابان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کازرون گفت: فداکاری بانوی غیرتمند و مومنه کازرونی مرحومه ماهیجان مرادی در نجات یک پیرمرد از سیلاب روز چهارشنبه هفته گذشته که خود را به خطر انداخت تا جان او را نجات دهد ولی خود در سیلاب گرفتار شد و مرگی شهادت گونه را برای خود رقم زد، جای رسانه ای شدن داشت.

وی افزود: اگر این اتفاق در هر شهر دیگری رخ داده بود، مسولین و رسانه‌ها آنرا در سطح کشور برجسته می کردند، اما این اتفاق باسطحی انگاری سانسور می شود و هم در سکوت خبری این بانوی فداکار تشییع می شود.

صحرابان ضمن گلایه از مسولین امر اظهار داشت: کاری که این بانوی ارزشمند کازرونی انجام داد دستگیری از یک فرد ناتوان بود و خود انجام یک معروف بود، اما دریغ از طرح این فداکاری توسط مسولان در رسانه ها، واقعا جای تاسف دارد که این گونه معروفات در جامعه رخ می دهد و بایستی برجسته شود و تقدیر شود ولی همه بی تفاوت از آن می گذریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسولین محترم شهرستان جهت ایفای حق این بانوی مومن و انقلابی که فرزندان بااستعدادی را در دامن خود پرورش داده و حرکت ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت، تدابیر ارزنده ای اتخاذ نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *