امروز:یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2023-01-03

مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در کازرون برگزار شد

مراسم سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور پرشور مردم و مسئولین در مصلی جمعه شهرستان کازرون برگزار شد.

مراسم سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان کازرون با حضور پرشور مردم و مسئولین این شهرستان و سخنرانی سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در مصلی جمعه کازرون برگزار شد.

دراین مراسم سردار بیانی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی با حضور در میدان‌های نبرد حق علیه باطل، آرامش و آسایش را در کنار وحدت به مناطق بازگرداند.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار با حضور میدانی در صحنه‌ها به مردم جرأت و جسارت مقابله در برابر جنایتکاران می‌داد و آنان را از ظلم و جور رهایی می‌بخشید.

بیانی، شهید سلیمانی را مرد میدان، فرمانده شجاع و با درایت و تدبیر توصیف کرد و گفت: سردار دل‌ها در اوج اقتدارش «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بود و این آیه قرآن کریم به خوبی در سراسر زندگی این شهید والامقام ساری و جاری بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رمز محبوبیت شهید سلیمانی را خدایی بودنش عنوان کرد و افزود: سردار دل‌ها همه را در دل انقلاب می‌دید و اگر کسی در تضاد جدی با نظام و ولایت بود، با او دشمنی می‌کرد.

وی با یادآوری خاطراتی از سردار دل‌ها تصریح کرد: وقتی شهید سلیمانی برای فرماندهی سپاه قدس به عنوان دومین فرمانده سپاه قدس انتخاب شد، علی‌رغم ناراحتی همرزمانش به دلیل دوری از ایشان، تنها در یک جمله گفت من سربازم.

بیانی در خصوص فعالیت‌های شهید در منطقه نیز اظهار کرد: شهید سلیمانی با فعالیت در منطقه در مقابله با دشمنان و تکفیری‌ها به‌ویژه داعش، بسیج جهان اسلام را در رفیع‌ترین قله جهان بالا برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی همواره در کنار مردم و برای مردم بود و خودش را وقف اسلام و نظام کرده بود.

وی با یادآوری اهمیت برگزاری یادواره‌ها در کلام مقام معظم رهبری اظهار کرد: در برپایی یادواره‌های شهدا به خود نگاه کنیم که چقد پای کار انقلاب و نظام هستیم.

گفتنی است مداحی و مرثیه‌سرایی در وصف شهدا و قرائت دکلمه و شعر و سرود در وصف شهید سلیمانی، بخش‌های دیگر از این مراسم بزرگداشت شهدا بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *