امروز:یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2023-10-26

مسئول و مدیر جدید حوزه علمیه صالحیه کازرون معارفه شدند

طی مراسمی حجت الاسلام صحرایی به عنوان مسئول و حجت الاسلام مهبودی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه برادران کازرون معرفی شدند.

به گزارش کازرون نگاه، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام محمودی مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون و جمع دیگری از علما و روحانیون شهرستان، مدیر و مسئول جدید حوزه علمیه صالحیه مکتب‌الصادق(ع) کازرون معرفی شدند.

در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت حجت الاسلام محمود صحرائی در طول چهارده سال مدیریت این حوزه علمیه، وی به عنوان مسئول جدید حوزه علمیه کازرون به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است، این مسئولیت پیش‌از این بر عهده ائمه جمعه کازرون بوده است که با هماهنگی حجت الاسلام صباحی امام جمعه فعلی، این تغییر صورت پذیرفت.

همچنین با حکم جدید، حجت الاسلام عبدالحسن مهبودی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه صالحیه کازرون، جایگزین حجت‌الاسلام صحرایی شد. وی ضمن تحصیل و سپس تدریس در حوزه علمیه کازرون، چند ماهی است که به عنوان خطیب جمعه موقت کازرون نیز فعالیت می‌کند.

شایان ذکر است که در این مراسم به مناسبت هفته خوشنویسی از حجت الاسلام عبدالحسین مسرور (استاد حوزه و هنرمند خوشنویس کازرونی) نیز تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: امین باغستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *