امروز:پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2024-02-03

وضعیت نهضت ملی مسکن را رسیدگی کنید/ صاحب و مالک این انقلاب مردم هستند

امام جمعه کازرون در خطبه ۱۳بهمن ماه در حضور عموم مردم خطاب به مسئولین استان و شهرستان کازرون گفت: به مطالبه مردم کازرون در خصوص نهضت ملی مسکن پاسخ دهید، هیچ پیشرفتی بعد از یک سال در ۲ طرح اول جاده دوان و پردیس مشاهده نشده است.

حجت‌الاسلام المسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون درخطبه نماز جمعه این هفته (۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲) در حضور اقشار مختلف نمازگزاران، به بیان‌ مباحثی از جمله مراسم آغاز دهه مبارک فجر، انتخابات، نهضت مسکن ملی و دیگر مسائل روز پرداخت.

حجت الاسلام صباحی بیان کرد:
پیدایش، ماندگاری و ایستادگی ملت در انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است، بنیانگذار انقلاب اسلامی صاحب و مالک انقلاب را مردم می‌داند و عنوان مبارک جمهوری اسلامی در سفر امام خمینی در سفر پاریس مشخص شد.

امام جمعه کازرون در ادامه گفت:
در سفر پاریس یکی از خبرنگاران از امام خمینی درباره خواسته خود پرسید، امام فرمودند خواهان استقرار جمهوری اسلامی توسط مردم هستیم و این حکومت، حکومتی است که متکی به آراء مردم است، احکام آن احکام اسلامی و با رأی مسقیم مردم انتخاب شده است.

حجت الاسلام صباحی در رابطه با انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در صحنه ها سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شده است، عرصه انتخابات عرصه رزم آوری مردم در تاریخ کشور است، انتخاباتی که خیلی از کشور‌ها و همسایه‌های ما جرأت برگزاری آن را ندارند.

وی گفت: صحنه و فضا مشخص و‌بدون ابهام است، با خود بگوییم،که اگر رأی بدهیم چه کسانی‌ خوشحال می‌شوند و اگر در مقابل رأی ندهیم چطور دشمنان خوشحال می‌شوند، هدف دشمن نفوذ در عرصه انتخابات کشور است و در مقابل مردم ما همانطور که در اولین حضور با شکوه در صحنه اعتکاف حضور یافتند با حضور با شکوه دیگر در انتخابات یأس و ناامیدی را برای دشمنان رقم خواهند زد.

امام جمعه کازرون به وضعیت نهضت ملی مسکن در کازرون اشاره کرد: در این طرح هزار نفر ثبت نام کرده اند، در مرحله ی اول مبلغ ۴۰ میلیون و در مرحله دوم ۶۵ میلیون پول واریز داشته اند، یعنی حدود ۱۰۰میلیون تومان، اما هیچ‌کاری انجام نشده است.

امام جمعه کازرون ادامه داد: هیچ پیشرفتی بعد از یک سال در ۲ طرح اول جاده دوان و پردیس مشاهده نشده و زمین پردیس هنوز به صورت زمین است، پیمانکار غیر بومی از جزئیات و خواسته های مردم اطلاع ندارد، پیمانکار قبلی و پیمانکار جدید را تعیین تکلیف بکنید، این طرح همچنین در شهرهای دیگر روند پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی در ادامه گفت: در خصوص وضعیت نهضت ملی مسکن، مدیر کل راه و شهرسازی و استانداری فارس
در این شهرستان پاسخگوی مردم باشند و در ادامه مطالبه و پاسخ به مردم کازرون را که ناراحت هستند، خواستار شد.

گفتنی است حجت الاسلام و‌المسلمین صباحی در پایان، وفات امام موسی ابن جعفر(ع) را که مصادف با روزهای پایانی ماه رجب است را خدمت نمازگزاران تسلیت، ضمن تبریک بعثت رسول اکرم(ص)، آغاز دهه فجر را خدمت مردم فهیم و انقلابی کازرون تبریک و تهنیت گفته و برگزاری و شرکت باشکوه عموم مردم را در برنامه‌های دهه فجر را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *