امروز:جمعه, ۲۱ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2023-09-04

پیاده‌روی روز اربعین حسینی درکازرون برگزار میشود

۱۰۰موکب مردمی در طول مسیر ۱۵کیلومتری به جاماندگان کربلا ارائه خدمات خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: همزمان با اقصی نقاط کشور و استان فارس، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
وی گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، روز چهارشنبه ۱۵شهریورماه با برنامه ریزی های انجام شده از ساعت۰۵:۰۰ صبح از مکان دو راه دریس به سمت امامزاده سید حسین(ع) کازرون برگزار می شود.
سرهنگ حیاتی تاکید کرد: برنامه ریزی های انجام شده برای پارک خودرو عزیزان شرکت کننده در شروع محل پیاده روی با همکاری تالار های نزدیک محل مراسم تالار خلیج فارس و ایران زمین با گنجایش بیش از ۶هزار خودرو و زائرین پس از مسافت ۱۵کیلومتری پیاده روی از حرم امامزاده سید حسین(ع) با وسیله نقلیه عمومی اتوبوس به محل پارک خودروهای خود پس از مراسم پیاده روی رسانده خواهند شد.
وی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر شهرستان کازرون و گرم بودن هوا در این ایام، گفت: با هدف حضور حداکثری و رعایت حال شهروندان، زمان آغاز پیاده‌روی ساعت۰۵:۰۰ صبح درنظر گرفته شده است..
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی از مسیر نجف به کربلا درواقع بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی مسلمانان به ویژه شیعیان به عشق سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) می باشد که خداوند توفیق عنایت نموده مردم شهرستان کازرون برای سومین سال با همکاری مردم به خصوص مردم بخش مرکزی با محوریت ستاد اربعین شهرستان و حوزه مقاومت بسیج مزین بنام امام حسین(ع) و پایگاههای مقاومت بسیج این مراسم بزرگ که بیش از ۵۰هزار نفر شرکت کننده را دارد میزبانی می نماید.
وی خاطر نشان نمود: با هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۰۰موکب مردمی در طول مسیر ۱۵کیلومتری از زائرین در پیاده‌روی ارائه خدمات پذیرائی انجام خواهند نمود و همچنین گروه جهادی شهید همت روستای مهرنجان کازرون طبخ بیش از۵۵ هزار پرس غذا جهت پذیرائی از شرکت کنندگان و زائرین را بر عهده خواهد داشت.
سرهنگ حیاتی در انتها از عموم مردم شهرستان کازرون و خصوصا مردم بخش مرکزی دعوت نمود که در این حرکت معنوی و آئینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) حضوری حداکثری و پررنگ داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *