امروز:سه شنبه, ۱ خرداد
تاریخ انتشار:2023-07-28

کلنگ زنی احداث دبیرستان خیرساز ۱۲ کلاسه در کازرون انجام شد

پروژه احداث دبیرستان دخترانه بانوسلامی شهرستان کازرون در زمینی به مساحت بالغ بر ۳ هزار مترمربع و در ۱۲ کلاس درس در محل خوابگاه این آموزشگاه واقع در خیابان شهید براتی کازرون ساخته می شود.

پروژه احداث دبیرستان دخترانه بانوسلامی توسط خیّر محترم علی اکبر طهماسبی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس  در زمینی به مساحت بالغ بر ۳ هزار مترمربع و در ۱۲ کلاس درس در محل خوابگاه این آموزشگاه واقع در خیابان شهید براتی کازرون ساخته می شود.

امیرحسین جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه در آموزش و پرورش کازرون حدود ۳۰ هزار دانش آموز در قالب ۲۰۰ مدرسه به تحصیل اشتغال دارند افزود: ۷۰ درصد از مدارس کازرون فرسوده هستند که امیدواریم با حمایت دولت و کمک خیرین بتوانیم بقیه مدارس را هم نوسازی کنیم.

محمود میرزایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس بیان کرد: در تجهیز و نوسازی مدارس هم به مناطق محروم و مناطق مرکزی باید توجه شود تا هیچ دانش آموزی از محیط آموزشی مناسب و امکانات لازمه جهت تحصیل، دور نماند.

مراسم کلنگ احداث دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز در کازرون با حضور محمدامین مهروز،مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس کشور، محمود میرزایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، امام جمعه کازرون، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کازرون، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان کازرون برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *