امروز:دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت
تاریخ انتشار:2023-06-08

یک کازرونی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس شد

طی مراسمی حجت الاسلام محمد عباس‌زاده تودیع و بهروز پرنیان (اهل شهرستان کازرون) به عنوان رئیس جدیددفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی شد.

به گزارش کازرون نگاه، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، حجت الاسلام محمد عباس‌زاده تودیع و بهروز پرنیان (اهل شهرستان کازرون) به عنوان رئیس جدیددفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی شد.

این مراسم با حضور محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، مدیران کل ستادی شورای نگهبان، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس، سرپرستان دفاتر نظارت شهرستان‌های فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

عباس‌زاده، رئیس پیشین: بیشتر از نصف مسئولین شهرستان‌های فارس تغییر کردند

رئیس سابق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان فارس با اشاره به تغییر رویکرد در بدنه دفاتر نظارت شهرستان‌ها، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد مسئولین دفاتر شهرستان‌ها تغییر پیدا کردند و از جوانان مومن و متدین در این مسند‌ها استفاده شد تا شاهد شکوفایی در بدنه شبکه نظارتی انتخابات استان فارس باشیم.

پرنیان، رئیس جدید: تلاش برای جلب اعتماد عموم مردم با اجرای دقیق قانون

بهروز پرنیان رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس نیز گفت: در حفظ و حرمت جایگاه شورای نگهبان قصور نخواهیم داشت و به انجام وظایف این نهاد مقدس روز به روز پایبند هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار نیروی ناظر آموزش دیده در استان فارس، ادامه داد: در انجام وظایف و مسئولیت‌ها و خصوصا صیانت از رای مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است، کوتاهی نخواهیم داشت و با اجرای دقیق قانون برای جلب اعتماد عموم مردم تلاش می‌کنیم.

یک پاسخ به “یک کازرونی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس شد”

  1. کیهان قزل بیگلو گفت:

    درود بر دکتر پرنیان محبوب مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *